Halaman

29 April 2011

I am grateful to have a "big fan" .


Hye bloggers <3 saket haty aku selame nih telah bertukar kepade "KEBANGGAAN" . thank you for all of you care about me , though not positive but I'm so proud ! terpulang pada korang nak kate aku ape . aku dah lali dengan sume nih . btw , tengs sebab buad ramai orang benci dgn aku . HAHA . Buad lha lagi ramai , sesungguh'nye aku sngt lha tidak kesah :') Asalkan orang yang paling aku sayang selalu ade dengan aku untuk support aku , itu sudah cukup baek bagi aku untuk terus hidup . choii ~ bajet kalau tade kawan taley hidup jea . HAHA . action jea der . Aku takud untuk berkawan sekarang . kenapa ? banyak sebab`nye kenapa aku takud untuk berkawan (!) memang lha sume tak same , tapi takud salah pilih and jadik begini lagi :'(

Btw , aku nih tade lha baek sangat , perfect apetah lagi . Manusia ta semua sempurne babes . Kadang kalau aku cakap " la lagi comel kankan ?" kat zieqa , elys and ziera pun aku akan cakap balek " hee , la gurau jea ." salah ka gurau ? HAHA sangat pelek kalau ade yang kate salah :') yea . kau lagy lawa , comel , mulut manis . aku jea mulut gampang , gepeng , ciwek . so wht ? ini mmg diri aku . tade aku na hipokrit weyy ? Aku ta jage perasaan korang ? atau sebalek`nye ? HAHA aku da cukup penat , penat nak jage perasaan korang . kadang aku tatao ape betul atau tidak ape yang aku buad . Aku kawal segale langkah aku agar tak salah langkah . ape aku buad mungkin sume tak betul kat mate korang kan ? #okefine !

Second , Kalau nak cakap aku dok kutuk-2 orang . yea ! betul , tapi kita same2 kan yang buad dose ? kenapa nak tunding jari kat aku sorang ? kenape weey ? Ouh , sebab aku yang bukak cite dulu . Aah , tapi korang ade tokok tambah kan ? And One More thing , ape yang aku cakap betul rite ? die maken berubah after parents die gone . Salah ape aku cakap ? sudah lha weyhh . tape , kau tunding jari kat aku jea kan ? dose laen-2 , kubur laen-2 , kaen kapan pun duet bapak laen2 kan ? Aku maseh boley terseyum sekarang walaupun korang still buad aku macam nih . tengs , aku bangge ! :) Dan aku masih tertanye-2 , siapakah yang KAWAN makan KAWAN ? aku atau korang ? Tengs again yahh . serious aku bangge :))

NOTA EXTRA : same-2 buad , mari lha same-2 rase ape yang aku rase .
Tengs sebab buad ramai org benci aku :')

Tengs sebab bace . ILY readers .

2 0 org cumel ♥♥:

Catat Ulasan

 
Miss Sarihah Bloggie ! No copycats :)