Halaman

28 April 2011

HAHA lagu khas untuk orang yang aku bakal rindu :D



Aku ingin engkau ada disini

menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

Reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu…

Hye peeps . whoaa ! Hari ini jumaat kankan ? yeah ! besuk aku akan balek kampung bersame eira , imad & abg ajums ( pakwe kak mayang ) untuk mengambil kakak aku yang kini berade d UiTM Sri Iskandar , Perak . Actually , aku malas kud . HAHAH . di sebabkan adik beradik aku sume pegi & aku dengan malas'nye pun harus , wajib pegi ! :) Jika tiade aral mungkin kami akan ke penang sekali untuk menziarahi abg sedare aku yang kini berada d Hospital ape tah , sekarang beliau berada d UNIT RAWATAN RAPI akibat lumpuh yang berpunce dari komputer punya radiasi . Oke kawan-2 . kurangkan bermaen jika tidak mahu senaseb mcm abg sedre aku . Kemungkinan jangka hidup'nye hanye stkt 23 tahun , yea . sekarang umur beliau adalah 23tahun . dengan penuh simpati , aku mohon & minta korang sdekah kan Al-fatihah dari korang untuk WAN HASRIQ AQILAH kalau ta silap aku macam tu lh ejaan'nye . tengskiu very much .

Oke , lagu kat atas tu khas untuk orang yang aku bakal rindu :D . sape ? sape ? ce cite ce cite . sabaa lha . mao citea lha nih giloss ! hahah . lagu tuh khas untuk family aku , afiq and besties aku . oke . lagu tuh jiwang2 siket kan ? alaa , ta salah kud cinta kat family sndri & besties kan ? selaen aku sayang & cinta afiq . wakaka :D Der , 3bulan gua ta hadap fesbuk dgn bloggie der . kompem lha gua rindu juge kat menatang2 nih ! adeyhh . maken dekat plak . barang langsung ta prepair satu haram pun . lapor diri 15 mei . haiyoo -,- lau pegi bawak diri jea bole kan dari aku ta pegi kne baya lak RM 5k . HAHA . fesbuk aku , bloggie aku kemungkinan akan berhabuk dengan tebal'nye sampai kucing pun bole sesat kalau masuk . haihh ~,~

Princess Haliza , waiting for me yaa . i'll be there on 15 mei , insyaAllah . ehemm , berat haty aku na pegi dude :'( wohoaa , tolong jage abg sayang aku tao ? HAHA . I HEART YOU MORE READERS :D


Tengs sebab bace . ILY readers .

2 0 org cumel ♥♥:

Sharifah Nurhazwani berkata...

akak, adik suke sangat lagu nih. suke sangat. hehe,

misz lala berkata...

@Cik Comel :D : hihi download-2 :)

Catat Ulasan

 
Miss Sarihah Bloggie ! No copycats :)