Halaman

17 April 2011

tengs buddies . You make me HAPPY !

Assalammualaikum , hey bloggers :'( These days Sunday , Sunday is the day of sadness for me ! Ya Allah , kuadkan lha aku untuk buad entry ini . mari mulakan :') kisah ini bermula d mane lala sedang onl fesbuk & melihat "most recent* . Ketika sedang khusyuk meng"LIKE" status teman2 d fesbuk terjumpe sesuatu yang lala sendiri tidak sangke . Act , mmg dah tahu yg kawan lala tuh nak g JJ sebab bace status die , tapi tatao pulak bersame dengan kawan lala yang laen . yea , lala tahu lala taley ekut dorang sebab abah and ibu teda kat rumah . at least ajak lha , takan itu pun nak kene lala cakap ? yea ! mungkin bagi korang ini adelah sesuatu yang bodoh sampai nak putus kawan . yea ! memang bodoh ! hal kecik , tapi sangat lha buat org sakit hati , bukan sekali korang buad lala and faziera macam nih . Time kau & kau ade masalah or whtsoever , korang ta pena gtao kiteorang . asal ? takud kiteorng rampas boyfie korang ? ta sangap lha ! kami still sayang boyfie mmasing . sampay haty korang ! korang tahu pangai aku canih , tapi korang ta pnah faham aku , tak weyy ! time korang susa , senang jea aku tolong korang . mungkin aku belum cukup baek untuk korang kan ? mungkin aku nih just sial yang menyibuk dalam friendship korang kan ? sokeh lha weyy . aku sedak dirii bhaii .

*miss lala , kenape perlu kesah tentang mereke sdgkan mereka langsung macam teda perasaan weyy ? kenape nak sebuk ngalirkan aer mate sedangkan mereka bergembire bersame yang laen , kenape sebuk tana makan sebab ekut selere hang ja ? kenape sebuk dok pikiq pasal depa sedangkan depa lagi rela teda kawan macam hang ?

Ouh wahai suare syaitan yang aku tatao dari mane kau datang . mari aku terangkan kenape , kenape , kenape dari awk tuh . Mereka adelah kawan aku yang aku gase baek , pandai jage haty , mereka ibarat kawan aku yang dah setaraf dengan seyra and nana . Ouh haty , bersabar lha . eanye hanye sementare . mari lha tengok bukti-2nye :)



* double klik untuk melihat tumbesaran yang menarek :')
This story begins with sadness and ends with tears . really is not over yet . while I was typing this entry tears are flowing: '(

Tengs sebab bace . ILY readers .

6 0 org cumel ♥♥:

Tanpa Nama berkata...

It's always be like that sis . A good friends will always stab you in the front . Kita selalu kena :'(

misz lala berkata...

@Nurnajwa : tapi kenape sys ? :'(

Tanpa Nama berkata...

@misz lala I dont know either . Sabar yehh :)

EmyChan berkata...

saba okeh ? nnti diaorang akan susaa balikk. Masa tuu , sis kata laa kt diaorang yg sis perlukan kawan masa senang and susa. and sis bukannya kawan yang sparepart. :)

misz lala berkata...

@Nurnajwa : sys try :')

misz lala berkata...

@EmyChan : sis cube sayang :) tengs a lot >3

Catat Ulasan

 
Miss Sarihah Bloggie ! No copycats :)