Halaman

09 Januari 2011

Im Back !

:m: hye readers :face45: woww :119: lame suda kan lala ta b-blogwalkng :face50: :s:rindu suda mao :47: blog ksygn :67: nih . actually , byk sgt hal laa :face22: , sena-nye byk story nih . hm , na story yg mane dulu eyh :s: :131: . kalau na pendek kan cerite , lala happy sepanjang :100: Year nih :q: happy cane :s: ala , yg happy-go-lucky tuh . ahak ! oke , let start b-story-mory :30:

Photobucket About Us :h:

lepas jea pergaduhan besar b-laku pd 23/des/2011 . kami terus berbaik sampai la skg . agak perit sbb pergaduhan tuh b-larutan , dari seminggu awal sblm 23/des/2010 . 23/des is our anvers yg petame . segale yg d rancang ta m-jadi kerna punce dari lala sndiri , mafkan manje yea mucuk:s::face59: . and alhamdulillah kami suda bahgia skg . ats usaha afq yg byk p-betulkan keadaan . tengs pacek:25: . i apologize for my own neglience . btw , i rily miss you :x: kita mungkn akan jrg b-hbng kan ? haihh ! tape la . manje ttp tunggu mucuk :r:

Photobucket take a car license :50:

2/1/2011 : ahak ! yang part nih very :11: . korang penah ambil lesen tok L kan ? kursus 5 1/2 jam :119: lame kan ? aku da ade lesen L/P tok moto , then aku bole t-ambek kursus tok lesen L kete , kau tao aku dok melangut kat situ cam owg bdoe . hahah . bosan meyhh :x: da balek tuh baru aku tao yg aku pg tu salah kursus . grrr ~ macam owg bdoe tahu , HAHA .

6/1/11 : aku pegy amek tok kursus 6 jam , nnaseb bek kawan aku ramai kud . hizwana , lai + kamal . kursus 6jam nih tade la busan sgt sbb ade kawan-2 yang len . at sane gak aku ade jpe mebe febby aku . dy tego aku . wahh :q: terharu sekejap . huahua . mai , tengs tego tao:face19: pasnih slalu la kite jpe , kankan :120: oke . ape yang penting aku memang ta saba na kan lesen tuh . *kesabaran memuncak .

Photobucket Meetin' again with close fwnx :79:

Kawan lame aku spea :s: mereka ialah Cik seyra & Cik Nana . Now , aku maken syg kat dowunk b-due uh:t: . sbb dowang nih baek sgt . grr ~ mishh them so badly . skg nana pegy PLKN , ty giliran aku plak :face60: agak takud tok tglkan family , kawan & Si Die yg d sygi . haih . takudd sgt-2 . hey-2 you:r: nanti da siap & dpt lesen kete , lala bwk kowang jaln-2 . Oke ta :s: Skg pun kite slalu :54: . Now tggu kplangan nana blek raye cine nih . horayyy :face51: nanti kite hangot :27: oke ? make sure ia-nye menjdi tao ! i LOVE you :face66:

Bgy lala story nih siket sbb lala malas la na tulis byk-2 .:face44: , ahaa ! rajen b-blogwalkng
mrgreen

p/s : saia seorang p-anggur yg setia & p-onl spnjg mase :face72:
Tengs sebab bace . ILY readers .

0 0 org cumel ♥♥:

Catat Ulasan

 
Miss Sarihah Bloggie ! No copycats :)