Halaman

07 November 2010

hapy BUFDAY :))


hoho :) hye peeps . today ad lah bufday si gades comot dari pluto . dy ialah , AKU : siti aslah sarihah bt che arjunaidi . hahah , itu aku la wey :)) haha .kowunk ta wish pun :( agak sdeyh d situ . haha . aku smbot d rumah wif family & klua b-same ayit & alonk , without HIM . sad glea , sbb sesuatu yg ta pat d elak kan . hm , emg aku gase sdeyh sgtsgt :(( kawan-kawan , haih , tengs bgy yg wish . oke ? dak2 FB jea 137 owg yg wish , ramai kan kan ? haha . btw , 2 owg t-awl wish bfday is kaka mayang n cik seyra tengs yaa :)) adiah dari mereka :

dari sista mayang :)
dari cik seyra :))

plink awl & awl , haha . apprciate it . on my bfday , AFIQ is number one :)) tengs sygg :) amat hargai kamu sume yg wish :) afiq bgy ap ? hehe , secret de amor . and ptg klua nun alonk n ayit g j.j , mreka blnje saia makan :) bli due potong kek & beri saia ini

cantik bukan ? even nmpk simple ? :)) alonk & ayit bgy aku , heheh . tengs tao . saia hargai kamo sume .

PART FAMILY

pintu bilek d ketuk dgn hebad-nye . hahah . bagai na runtuh kau tahu . aku t-lelap kud , baru na bce buku sejarah , haih . ap laa . aku bgn patu bukak pintu , haih , asl gelap nih , aku egt blackout , ttbe ad owg nyanyi , mak aihh , mcm knl jea lagu tuh , hhaha , tgk mcm ad chye orenge . perghh , ap tuhh . mcm knl jea , ahha . ths is , wht we call ? ha , SUPRISE > hahah . tengs a , abah , ibu , alonk , kaka mg also all of my sblings :D da tue upe-nye aku nih , hahaha :D

Tengs sebab bace . ILY readers .

2 0 org cumel ♥♥:

Catat Ulasan

 
Miss Sarihah Bloggie ! No copycats :)