Halaman

16 Oktober 2010

princess .

hye peeps . borink gase-nye if ta kemaskini blog . hahah . today jea da bpea entry aku wat , hehe . entry kali nih aku na cer tntg princess . pena ta kowunk terfikir na jdk prncess tok kerabat d raja ? haha *bukan soklan bdoe oke . ea la , aku tane sbb aku pena la juge terfikir kan . huhu* kepale hotak aku mendorong aku tgk cer PRINCESS HOUR , korea punye . all about kerabat d raja . kelakar la weyy . angan2 pakai crown , duk dalam istana terperap bace buku , hahah . best la tgk cer tuh . best juge kdg if jadk kerabat d raja kankan ? tapi blea tgk cer tuh la . emg best doe . try a search . terbaek dary ladang la weyy ":)) romantik even dowunk slalu gado . p ad a gak bub2 saket aty-nye . ish ! gase na cer jea sume at sinih . hahah . ap la , malu aku ==" oke , finally blea kowunk da abz tgk . kowunk mzty akan gase na tgk agy . mcm aku la . haha , p tatao a same k ta citerase itew :))

andai la kan , satu ary nty . kowunk betol2 ad kene m-ene nun kerabat d raje , means ad darah2 raja . ap kowunk na buad ? mane la tao kan , ap yg itew na tol2 tercapai . huhu* mzty best kan ? tpi impian tuh takan penah ad , sbb ta mgkn la itew ad sikit2 darah raje . kan ? hahha .

p/s : ary ahad yg m-busankan :(
Tengs sebab bace . ILY readers .

0 0 org cumel ♥♥:

Catat Ulasan

 
Miss Sarihah Bloggie ! No copycats :)