Halaman

19 Oktober 2010

fever datangg :'(


hye peeps . today aku ta skola , knp ? hahah , penyakit yg ta d sukai org datang pada aku :'(
arghhh ! hate it . dgn selseme agy . ya allah , redha k yg pelu aku cakap ? haih . saket idunk aku wey :( da la ta suke mum ubat . demam lagi , huh ! perit la , malam tady aku taley tydo dgn lene , asek bgn jea , urat2 badan jgn citer la . berselerak . hahah ! aku terjage lam kul 2.25 am camtuh la . sbb tgn + kaki aku gase lenguh sgtsgt . aku kejut ibu soh urut aku . nanges la juge , hahah ! manje kan (gedik) lps urt aku wish tengs at ibu . pas uh masok bilek baru aku gase pat tydo dgn lene skali . tanpe ad ape2 ganguan pun .

6.25 am : imad bsg2 kejut kami , *telinge akak saket nih !
6.30am : kaka , bgn , tana pgy skola k ? abah kejut aku .
*aku geleng jea la .
6.45 am : amek fon n taip txt (elys , jpg dtg umah aku , baya kan duet graduasi , aku ta skola , demam :'( )
6.48 am : oke2 , nty aku dtg dgn iera .
06.48 am : tengs babe :))

smbg tydo kejap , tepat kul 7 elys smpy , minx ibu duet 60rm , baya duet graduasi . tapi ibu bgy rm6.00 sahaja . hahah ! ibu buad lawak saje ;)) klua n trus bgy *soe nyusakan kowunk :(( sok aku cead aku skola . oke ? aku soh dowunk kem salam at kawan meja rehat aku , haha ! tired . byebye dowunk n aku trus masok balek . dowunk emg terbaek . n aku na smbg tydo balek , p kaka aku soh siap pegy bangsar . dgn senang haty :)) hahha ! n skg aku brade d bangsar dgn b-pure2 sead :') sobsob . nampak aku ? tego la yea . huhu* i heart u la weyy ! :))

Tengs sebab bace . ILY readers .

0 0 org cumel ♥♥:

Catat Ulasan

 
Miss Sarihah Bloggie ! No copycats :)